Binnenhof Stock Exchange
You are not logged in.
All,
Ten eerste: een excuus voor het vertraagde management de afgelopen week - betaald wqerk gaat voor, en het is immers crisis.
Ten tweede: er kan geen dividend worden uitgekeerd van vorige week (PB van 27 februari). Er zijn/waren wat probleempjes met de database, die ervoor zorgden dat de portfolio's niet werden opgeslagen. Volgende week moet alles weer lopen zoals het hoort..
Ten derde: versie 2.0 vordert gestaag, maar niet snel. Ik hoop ergens volgende maand over te gaan naar de nieuwe versie en de uit elkaar vallende versie 1.0 dus te vervangen.
Hopend u allen afdoende te hebben geinformeerd, in nederige excuses,
Uw beursmanager
Niet erg, ik heb het zelf ook druk joh.
Excuses aanvaard, zeke romdat ik geen idee heb of ik nu positief of negatief divident misloop, ik ga uit van het laatste dus ik zeg : prima!
Tijmen, alles leuk en aardig, maar kun je niet een aantal taken aan een ander geven. Iemand die het spel beter volgen. Op deze manier krijg ik de P in. Laat een ander de ipo's en dergelijke doen dan hoef jij alleen het systeem maar draaiende te houden. Gaan we het op die manier doen dan komen er ook nieuwe spelers.